Denetim-Teftiş Belgeleri

01:28 1 Comments A+ a-

Denetim-Teftiş Belgeleri

Yine yeni bir konu hakkında belge oluşturalım istedik. Kurumlarımızın en fazla zorlandıkları işelerden bir tanesi denetim olsa gerek... Sonuç olarak son üç yılın hasadı sayılabilecek bir süreç.

Bu süreci en az kayıpla atlatarak en fazla verimi alabilmek adına eteğimizde ne varsa dökelim istedik. Bilmem gereksiz şeylerle mi uğraşıyorum. Ekmek paylaşıldıkça lezzetlidir...

Hülasası ilk paylaşımı kurum denetim formalarını paylaşarak yapmak istiyorum. (Eksiği veya fazlası varsa lütfen önerilerinizle katkıda bulunun) Faydalı olması dileğiyle...

20 Temmuz 201
  • 5442 Sayılı İl İdaresi Kanunu’nun 31. maddesinin Ç fıkrası hükmünce ilçede bulunan Kamu Kurum ve Kuruluşları her yıl Kaymakam tarafından denetlenmesi sağlanacaktır. denilmektedir.

  • Kurum Denetim Formu (excel formatında, makro içerir, bir çok özellik mevcuttur. örneğin ilgili hücreye çift tıklayarak onay işareti yazdırılabilir. Konuyla ilgili sorularınız olursa yardımcı oluruz)



1 yorum:

Write yorum
42
AUTHOR
4 Ocak 2021 16:53 delete

https://excellprogram.blogspot.com

Reply
avatar