Personel Tanıtım Kartı

11:21 0 Comments A+ a-

Kamu kurumlarında çalışan personeller için hazırlanmış personel tanıtım kartı word belgesi olarak düzenlenmiştir. Belgenin üzerine boş olarak resim ekle yöntemiyle eklenen tanıtım kartının üzerinde metin kutusu eklemek suretiyle bilgilerin doldurulma işlemi gerçekleştiriliyor. Metin kutuları, gurup birleştir, gurubu çöz ve yeniden guruplandır fonksiyonlarıyla oynayarak isteğinize göre dizayn edebilirsiniz.
Personel Tanıtım Kartı dosyası ilk olarak Safranbolu Kaymakamlığı Yazı İşleri Müdürü Ayhan Öztekin tarafından hazırlanıp paylaşılmıştır. Belge üzerindeki kurum logosu, kurum ismi ve onaylayan kurum amirinin ismi değiştirilemiyordu. Ayrıca renkleri üzerinde de değişiklik yapılmıştır.
NOT: 1. Çalışan personel için. hazırlanacak kimlik kartları- Türk Bavrağı; kırmızı zemin üzerine beyaz ay yıldız, Türkiye Cumhuriyeti kısaltması (T. C): kırmızı zemin üzerine beyaz yazı, başlık yazısı; lacivert zemin üzerine beyaz yazı. diğer bölümleri: beyaz zemin üzerine lacivert-yazı ve çizgiler. Ön -ve arka yüzünde fon niteliğinde açık renk çizgilerden oluşan çok sayıda Millî Eğitim Bakanlığı amblemi,
2. Emekli personel için hazırlanacak kimlik kartları: Türk Bayrağı: kırmızı zemin üzerine beyaz ay yıldız, Türkiye Cumhuriyeti kısaltılması (T. C): kırmızı zemin üzerine beyaz yazı, başlık yazısı: gri zemin üzerine beyaz yazı. diğer bölümleri; beyaz zemin üze¬rine gri yazı ve çizgiler, ön ve arka yüzünde fon niteliğinde açık renk çizgilerden oluşan çok sayıda Millî Eğitim Bakanlığı amblemi, olacak şekilde düzenlenir.